niedziela, 17 sierpnia 2014

#9 Wcięło mnie. Francja.

 Tu pracuję :)


Nie ukrywam, że mnie kompletnie wcięło. Od początku lipca jestem we Francji, gdzie intensywnie pracuję. Było trochę szaleństwa, gdy szukałam rodzinki i jednocześnie pracowałam, ale już wszystko jest w porządku. Pracę mam wybitnie zwariowaną, schudłam już trochę, więc nie będzie wstydu, gdy pojadę z moją HF tutaj. Tak się cieszę, że pomyśleli o mnie planując urodzinowy wyjazd starszej dziewczynki. Wymieniamy kilka maili tygodniowo i coraz bardziej przekonuję się, że to rewelacyjny wybór!

Poza tym u mnie zupełnie bez zmian. Powiem tylko: francuscy ogrodnicy (a w zasadzie jeden) są po prostu słodcy. 
Kilka zdjęć z Lazurowego Wybrzeża, gdzie pracuję. Nie ukrywam, bardzo fotogeniczny zakątek Francji, haha :)


Takim statkiem chciałabym się kiedyś przepłynąć.


 Niebo i morze zlewają się w jedno...

 W Prowansji lawendowych woreczków nie sposób przeoczyć, bo są po prostu wszędzie!






 Monako

Monako

Miałam wczoraj urodziny i dostałam od szefowej ((jest bardzo ekscentryczna i hojna, czasem tworzy to mieszankę wybuchową! :)) białą, letnią sukienkę w prezencie. Bardzo ładna, delikatna i zwiewna. Mam nadzieję, że w Stanach będę miała gdzie ją założyć! :D

Za tydzień wracam do Polski i na poważnie zabieram się za przygotowania do wyjazdu. 29 września wylot!

8 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia :)
    Poconos? Tam właśnie spędzałam wakacje z moją rodzinką - piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne widoki!
    Miałam się kiedyś tam wybrać, nie wyszło niestety..
    aaale jeszcze nadrobię! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nadrobisz! W końcu Francja jest nieco bliżej niż USA :D

      Usuń
  3. OMG jak tam pięknie!
    też właśnie musiałabym sobie sprezentować taką sukieneczkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj pięknie! :)
      Sukienka jest naprawdę prosta, ale pasuje do mnie i jestem z niej bardzo zadowolona :) Szkoda tylko, że w Pensylwanii nie bardzo będę miała okazję ją nosić!

      Usuń
  4. Jeeeejku jake piękne widoczki ! *--*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych widoczków będzie mi brakować, ale w Stanach też będą piękne! :)

      Usuń