środa, 30 lipca 2014

#7 PERFECT MATCH!

Nie wierzę do tej pory, że to się stało...





Najpierw krótkie podsumowanie:

7 lipca - zaczynam tworzyć aplikację
16 lipca - udaje mi się po trudach i znojach dostać wszystkie potrzebne referencje i submituję aplikację
16 lipca - aplikacja zostaje zaakceptowana i otwierają mój room
17 lipca - pojawia się match #1
23 lipca - pojawia się match #4
30 lipca - Perfect match z rodzinką nr 4 :)
28 września - wyjazd do USA, a konkretniej do Philadelphi

Trzy i pół tygodnia i mam go :)
Nie spodziewałam się, że tak szybko, ale też zupełnie o niczym nie myślałam tworząc aplikację. Na pomysł wyjazdu wpadłam dokładnie 1 lipca. Nie myślałam o tym gdzie chcę pojechać, nie miałam wymarzonej lokalizacji, ani wymarzonej rodziny. Nic nie wiedziałam o tym jak wygląda tworzenie profilu. Rzuciłam się na to jak to ja: pod wpływem impulsu. Zobaczymy czy słusznie :)

A teraz krótko o moim PM:

Wymieniłam kilka  maili z obecną au pair, która bardzo mi naświetliła jak wygląda życie w tej rodzinie, co rozwiało wiele wątpliwości i bardzo pozytywnie nastawiło mnie do dziewczynek i ich mamy. Wymieniłam również kilka maili z HM, która pytała mnie np. o to co lubię jeść i jakie czytam książki (bo w rozmowie na skypie oczywiście nie omieszkałam wspomnieć, że jestem książkoholikiem). Dzisiaj byłyśmy umówione na skype na rozmowę o moim doświadczeniu za kierownicą (bo nie ukrywałam tego, że mimo, iż prawo jazdy mam od 2009 roku, to odkąd studiuję w Poznaniu, z samochodem mam niewiele wspólnego), bo HM wyrażała zaniepokojenie, że sobie nie poradzę. Po rozmowie na temat samochodu i pytaniach o moją francuską rodzinkę u której byłam au pair 3 lata temu, powiedziała:

- Kinga, mam nadzieję, że chcesz być naszą au pair, bo my bardzo chcemy. Mimo, że rozmawiałyśmy z innymi au pair to dziewczynki ciągle mówią tylko o tobie.

JUUUUPI!
Zaczęłam skakać z radości!

I uwierzcie mi, że nie jestem zawiedziona, że to nie California. Bo pewnie gdybym myślała o tym od pół roku, to nastawiałabym się na Cali, a w głowie stworzyłabym sobie profil idealnej rodzinki, domu w jakim chciałabym mieszkać i ludzi których chciałabym poznać (jestem taka i tworzę sobie w głowie idealne scenariusze, więc chyba lepiej się stało!). Ale jako, iż przez trzy lata, a nawet jeszcze przed ostatnią sesją egzaminacyjną (ba! nawet po niej!) zupełnie się nie spodziewałam, że zamiast iść na magisterkę stwierdzę, że wyjadę do USA, to lokalizacja zupełnie nie była moim celem (a piszę o tym, bo przez chwilę poczułam to ciśnienie, które panuje wśród aupairek, że tylko do Cali opłaca się jechać :) ). Cieszę się z tej rodziny bardzo, bardzo, bardzo. Bo czuję ją niesamowicie. I mimo, że na profilu HM nie wspomniała o własnej łazience i samochodzie to mam to! To na czym mi tak bardzo zależało, haha :)

Więc mam teraz czas na pracę we Francji, obronienie mojej pracy licencjackiej i wyjazd pod koniec września!

15 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ultrasyzbkie tempo! Cieszę się, że poczyłaś, że to CI. Z jakim pośrednikiem/agencją wyjeżdżasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszystko robione na speedzie :D
      Wyjeżdżam z CC, mam nadzieję, że po drugiej stronie ocenu wszystko będzie tak samo świetnie jak jest teraz.

      Usuń
    2. W porównaniu z Polską to na pewno! ;-)

      Usuń
  2. TAK! To widzimy sie w Philly! <3
    Tez studiowalam w Poznaniu przed wyjazdem i tez uwielbiam ksiazki - chyba mamy ze soba sporo wspolnego :)
    U mnie bylo podobnie z lazienka, tylko ja dowiedzialam sie, ze mam ja tylko dla siebie dopiero po przyjezdzie - to byla dopiero niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :D
      No to naprawdę mamy ze sobą dużo wspólnego :)
      Łazienka to jest coś na co nastawiałam się od początku, ale w tej rodzince wydawało mi się, że nie będę jej miała. Machnęłam na to ręką, w końcu trudno, bez przesady, przecież nie zamierzam w niej mieszkać. A potem HM do mnie powiedziała, że jedna z dziewczynek czasem bedzie korzystać z mojej łazienki, bo to jest jedyna łazienka w której jest wanna. W podobny sposób dowiedziałąm się o samochodzie :)

      Usuń
  3. Ale błyskawicznie! Ja czekam na perfect od czerwca, więc zazdroszczę Ci mega! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że Ty już za chwilę będziesz miała PM, bo masz fajne rodzinki i dzieje się! Trzymam kciuki za wymarzony PM :):)

      Usuń
  4. Jeeej ale super szybko!
    Gratuluję Ci bardzo i oby szybko też zleciało Ci do wylotu :))
    Ja dopiero zaczynam przygodę z szukaniem PM ale jestem dobrej myśli ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, pozytywne myślenie jest najważniejsze i na pewno szybko się zmatchujesz, skoro już masz pierwszy match! :)
      Trzymam kciuki za Ciebie! :)

      Usuń
  5. Gratulacje PM ! :* Bardzo szybko u Ciebie cała ta procedura poszła. Philly to podobno fajna lokalizacja,więc super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo a wyobraź sobie, jaka będzie ekscytacja, jak do Kalifornii polecisz na wakacje :D.
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa *.* też bym pojechała!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Kochana! Muszę nadrobić czytanie Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje!! do zobaczenia w Philadelphi :))

    OdpowiedzUsuń