wtorek, 15 lipca 2014

#1 Przedstawiam się.

Długo się zastanawiałam czy w ogóle jest sens żebym zakładała bloga. A później przejrzałam kilka blogów dziewczyn, które dzielą się swoim "au pair życiem" i zapałałam chęcią utrwalania swojego auperowego życia. Tak więc oto jest:

SPEŁNIAM MARZENIA O USA
www.patrzacwgwiazdy.blogspot.com
(czyli rzecz jasna TEN blog ^^)




Mam na imię Kinga, mam 23 lata i do mojej głowy trzy tygodnie temu wpadł pomysł, że skoro skończyłam studia licencjackie to super byłoby zrobić sobie roczną przerwę i gdzieś wyjechać jako au pair. Najlepiej do Stanów.
 Więc zaczęłam poszukiwania rodziny. Na razie są w toku, jestem zarejestowana w agencji i spokojnie czekam na rozwój wydarzeń. Wierzę, że znajdę jakąś super rodzinkę :)
Muszę dodać, że pomysł z auperingiem nie jest aż tak bardzo szalony i spontaniczny, ponieważ już spędziłam rok we Francji, zaraz po maturze. Było prze-fantastycznie i od zakończenia programu, tęsknię bardzo za takim beztroskim rokiem.

Tak więc obym miała co tutaj pisać przez kolejny rok!

Pozdrawiam!






2 komentarze: