poniedziałek, 21 lipca 2014

#4 Match #2

Tak więc dziś odpięłam pierwszą rodzinę i godzinę później pojawiła się kolejna. To dla mnie duże zaskoczenie, ale i duża zachęta na przyszłość. Jestem trochę załamana drugą rodziną, bo w zasadzie pokrywa się prawie w 100% z pierwszą i to w tych niezachęcających punktach. 
W skrócie.

Location: Short Hills, New Jersey
Children: 3 male (znowu!!), 3, 5, 8
Mom: Advertising and PR Services 
Dad: Financial Services/Banking 
Pets: Fish

Podobna lokalizacja, znów 3 chłopców, a schedule bardziej obłożony niż w poprzedniej rodzinie (4 godziny pracy w sobotę!). Ja to mam szczęście do tych chłopaków! :) Poza tym ponownie brak własnego samochodu, pokój w piwnicy i brak własnej łazienki.

List bardzo krótki, generalnie cała aplikacja jest bardzo oszczędna, trochę sucha, są tylko dwa zdjęcia, ale stwierdziłam, że porozmawiać na skypie zawsze można, a nuż okaże się, że to to?

Aha no i:
"It is possible that the father will be living separately from the main household soon- this will not pose a problem or any awkwardness for the au pair- it will just be a normal part of life"

Trochę jestem zniechęcona, że znów 3 chłopców :(

6 komentarzy:

  1. Też mam trzech chłopców, nie jest źle :D Wiadomo, dziewczynka byłaby super, ale naprawdę nie zniechęcaj się od razu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie tak sobie o tym myślę i zaczynam stwierdzać, że jednak sami chłopcy to nie taka straszna rzecz :)

      Usuń
  2. Jestem na etapie oczekiwania na dokumenty wizowe, także już się trochę orientuje na temat match-ów. Zanim znalazłam swój Perfect match, miałam ich 12 i szczerze powiem że w 10 z nich au pair miała mieć pokój w piwnicy. Na poczatku też się zniechęcałam, ale już wiem, że amerykanie wykorzystują każdy metr kwadratowy na dodatkową powierzchnie. Z resztą te piwnice są świetnie zagospodarowane, chociaż własna łazienka to jednak według mnie powinna być obowiązkowa ;)
    Co do chłopców-mój perfect match, ma właśnie 3 chłopaków (4,9,13). Są przesłodcy i myślę że wszystko zależy od wychowania. Więc to czy jest ich 3 czy 2+siostra raczej nie ma znaczenia. Wcześniej miałam match z 3 dziewczynkami, co według mnie jest jeszcze gorsze.
    Powodzenia w szukaniu idealnej rodzinki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, trochę się przejmowałam tą piwnicą, ale skoro to normalne to w porządku :) Coraz więcej osób mówi mi, że 3 chłopców to fajna sprawa i zaczynam się przekonywać :)
      No, ale będę szukać własnej łazienki! :D

      Usuń
  3. Słuchaj coś chyba Ci chłopcy i trójka się powielają,chociaż wiem,że nie jesteś z tego fakty zadowolona.:< Przynajmniej Ci hości nie wspominali w aplikacji o sprzątaniu całego domu jak w tym moim matchu xd ale własnie pogadaj na skypie,a może to będzie to? A jeśli nie to poćwiczysz :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zaczynam podejrzewać, że już tak będzie z tymi trzema chłopcami, bo to popularny model w Ameryce ;) Moja mama mówi, że 3 chłopców jest lepszych niż 3 dziewczynki i chyba się z tym zgadzam, bo zajmowałam się kiedyś 2 dziewczynkami i 1 chłopcem. Ich brat był najcudowniejszy i najsłodszy, a one to... dwie diablice. Także, naprawdę zaczynam się przekonywać!

      Twoja aplikacja ze sprzątaniem całego domu to czysty żart. Jak chcą sprzątaczkę to niech ją sobie zatrudnią, masakra.

      Usuń