niedziela, 27 lipca 2014

#6 Skype czyli rozmowa z dzieciakami.

Macie tak? Ja właśnie też nie.


Match #4 czyli dla przypomnienia rodzinka spod Filadelfii, samotna mama z dwoma córkami, to match bardzo aktywny. Mamy już za sobą dwie rozmowy na skypie, w tym jedną z dziewczynkami. Jeżeli w ogóle można to nazwać rozmową... Młodsza, 4latka, w ogóle nie bardzo chciała rozmawiać, na chwilkę usiadła przed kamerkę i coś tam pomruczała o zoo w którym była. 7latka jest zdecydowanie bardziej wygadana (ale to raczej normalne), przejechała się przed kamerką na swojej hulajnodze, potem pokazała mi swojego ulubionego misia i opowiadała mi o wycieczce do Disney World. HM zapytała, czy byłam kiedykolwiek w DW, a gdy dowiedziała się, że nie, to odparła:
- To może cię tam zabierzemy.
Nie mam nic przeciwko! :)

Rozmowa trwała dość męczące 30 minut podczas których dziewczynki raz za razem wybiegały z pokoju, by coś przynieść, a wtedy ja siedziałam i czekałam, na HM, która z kolei wychodziła, by przyprowadzić córki z powrotem, albo rozmawiałam z HM o różnych rzeczach. Tak więc moim zdaniem rozmowa przebiegła bardzo sympatycznie, choć chaotycznie.

Poza tym jestem w nieustającym kontakcie z ich obecną au pair, która mieszka z nimi już 1,5 roku. Jestem bardzo natrętna i zadaję milion pytań. Dziwię się, że dziewczynie chce się na nie wszystkie odpowiadać! 

Podsumowując: na razie jestem dobrych myśli :)

12 komentarzy:

  1. Strasznie się cieszę, że rozmowa z dzieciakami tak dobrze poszła! Rodzinka wydaje się naprawdę fajna! :) Trzymam kciuki, żeby to był PM! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o co pytałaś poprzednią au pair? bo ja właśnie skypowałam z aktualną AP mojej rodzinki i w sumie zastanawiałam się o co pytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałam ją m.in. o to jak wygląda jej normalny dzień i jakie są jej obowiązki, czy jest wiele au pair w okolicy, czy miała okazję podróżować, jak wygląda jej relacja z dziewczynkami, co one lubią robić, co mogłabym im kupić w prezencie, jaką ma relację z HM, czy może korzystać z samochodu do prywatnych celów, czy generalnie jest szczęśliwa... Tego typu pytania :)

      Usuń
  3. trzymam kciuki żeby to był PM ! :* a na kiedy dokładnie chcą au pair ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Na końcówkę września :) W zasadzie pewnie mogłabym przyjechać już od początku września, ale mi nie pasuje, więc będę lecieć koło 25 :)

      Usuń
  4. Oo zapowiada się ciekawie :D Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja za Ciebie też! Wiem, że masz już PM, więc trzymam kciuki za bezpieczną podróż :D

      Usuń
  5. Ojjjj to musi być zdecydowanie PM! :P Najlepsze rozmowy to są te na luzie, gdzie nie trzeba się czuć na przesłuchaniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh mam nadzieję!! :) Bo baardzo mi się ta rodzinka podoba!

      Usuń
  6. Oby to byl PM! Bedziemy sie spotykac w Philly :D

    OdpowiedzUsuń