środa, 23 lipca 2014

#5 Match #3 i wielki szok. Match #4

Ze zdziwieniem zauważyłam, że poprzednia rodzina zeszła z mojego konta i pojawiła się kolejna. Patrzę na lokalizację: LA. Rewelacja! Ale dalej było już tylko... śmieszniej :)

Location: LA (dla mnie super)
Children: 7 (naprawdę idealnie :D), male: 19, 17, 13, 11, 9
                                               female: 20, 4
Mom: Medical/Healthcare Field
Dad:  Government and Military
Pets: dogs, fish


Rewelacyjna lokalizacja, zapewniają własny samochód, pokój z łazienką (w końcu się doczekałam! :)). Ale 7 dzieci? 5 mieszka nadal z nimi, oczywiście 17nastolatkiem nie musiałabym się zajmować, ale 4 najmłodszych i owszem.
Trochę żałuję, ale stwierdziłam, że nie dam rady i nie będę się oszukiwać jaka to ze mnie Wonder Woman.

Patrząc na zaciśnięte wargi WW stwierdzam, 
że ona również ma pod swoją opieką 7 dzieci :D


Naprawdę muszę powiedzieć, że żałuję, że musiałam im odmówić, ale nawet moja mama stwierdziła, że to byłoby porwanie się z motyką na słońce. Zmieniłam już nastawienie i już wiem, że 3 chłopców to świetna sprawa. Daję sobie jeszcze czas, na razie w moim roomie dzieje się, rodziny pojawiają się niezwykle szybko, więc istnieje szansa, że niedługo pojawi się Perfect Match. Mam ogromną nadzieję, bo w natłoku obowiązków i rzeczy które na siebie wzięłam (dość powiedzieć, że do końca sierpnia pracuję we Francji, później wracam i mam poprawkowy egzamin na uczelni, następnie jadę na winobranie znów do Francji, ponownie wracam i mam obronę, a gdzie czas na wizę i inne amerykańskie papierologie?) zaczynam powoli świrować.

Może jednak czasem jestem Wonder Woman? :) 


EDIT 

MATCH #4


Co się dzieje, co się dzieje? :D
Odczepiłam rodzinę numer 3, poszłam się wykąpać, pomyślałam "dobra, już dzisiaj na maila nie wchodzę, bez przesady, nie pojawi się już dziś kolejna rodzinka, no way...", ale wiecie jak to jest... nie wytrzymałam :) Wchodzę i jest!

Location: Philadelphia
Children: 2 female, 7, 4
Mom: Legal Services 
Pets: 2 cats

No jakoś tak podoba mi się! 
Rodzice są rozwiedzeni, dziewczynki widują ojca rzadko, mama wydaje się być naprawdę w porządku, dostałam od niej prywatną wiadomość (którą pewnie wysyła do każdej au pair, ale jednak), ale wydaje mi się, że chciałaby au pair od początku września. A ja nie mam szans na przyjazd we wrześniu, więc chyba nic z tego nie wyjdzie. Szkoooooda.

Powiem Wam, że nie spodziewałam się, że aż tyle rodzin będzie się pojawiać na moim profilu, jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu :)


Edit:

Jestem po skype z matchem #4 i szczerze powiedziawszy to może być PM. Okazuje się, że rodzinka jest bardzo fajna, host mama naprawdę ciepła i sympatyczna. Tak więc czekam na rozwój wydarzeń :)

18 komentarzy:

  1. A zapowiadało się tak ciekawie ! ;) Ciężko powiedzieć jakby to było właściwie, bo wiek dzieci taki że są one już raczej samodzielne no może oprócz 4 latka, ale z drugiej strony mogą być problemy z 13 i 11 latkami, mogą się trochę buntować..
    Życzę większego szczęścia w następnych matchach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wszystko tak idealnie! :D
      Boję się, że jestem zbyt wybredna, ale czy ja naprawdę tak wiele wymagam? :) Za to kolejny match wydaje się być naprawdę fajny!
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Wow! Ale się u Ciebie dzieje! No i trafiła Ci się Cali! Szkoda tylko, że 7 dzieci.. a myślałam, że 4 dzieci to tragedia.. :D Trzymam kciuki, żeby niedługo pojawiła się nowa rodzinka z CA - tym razem z normalną ilością dzieci :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie mogę mieć wszystkiego :D Ale aż tak napalona na Cali chyba nie jestem, żeby się rzucać na 7 dzieci :)
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Hej! Mam do Ciebie sprawę, ale nie mogę nigdzie znaleźć Twojego maila. Mogłabyś do mnie napisać? kucharczyk.eliza@gmail.com
      Z góry wielkie dzięki :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Wow! Siedmioro dzieci i czwórka dla Ciebie! Też by mnie to przeraziło.
    Ale LA szkoda ;(
    Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz 5, bo w aplikacji było napisane, że ten 17nastolatek też potrzebuje opieki au pair (hmm, w jakim sensie?) i szkoda wielka, naprawdę.
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Wow! 7 dzieciaków... no way!! :D Nawet LA nie przekonuje ;P
    Kolejna całkiem spoko się wydaje, ale po rozmowie i tak najlepiej stwierdzić... powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, zdecydowanie 7 dzieci>LA. No trudno, może to nie dla mnie :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Łoo ! Super super z matchami,ale ten trzeci to szaleństwo D: Wyobrażam sobie Twoją minę jak zobaczyłaś tę siódemkę :D Przynajmniej coś się dzieje xd Ale lokalizacja fajna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam lokalizację i się nieopisanie ucieszyłam. A potem jadę w dół 1 dziecko, drugie, trzecie.. już mi serce zaczęło bić szybciej... czwarte... piąte... A potem w liście przeczytałam, że mają jeszcze dwoje dorosłych. No to już padłam zupełnie!

      Usuń
  6. Ale lecisz z match'ami :P Match #4 jak dla mnie fajny :P. Trzymam kciuki! i tak nawiasem

    13, 11, 9, 4 nie jest źle! Niemal 13 i 11 to samodzielni :P no 9 też, troche roboty tylko przy czteroletnim byś miała :D więc na moje to nie tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sie wie! :D Z tej aplikacji wyczytałam, że rodzina jest bardzo konserwatywna i trochę się przestraszyłam, bo na zdjęciach wyglądali tak konserwatywnie po amerykańsku, zdjęcia u fotografa w odświętnych sukienkach... W dodatku praktykujący katolicy, a ja jestem protestantką, więc pomyślałam, że może być ciężko :D (wiadomo wyznanie nie ma znaczenia i zwisa mi to, niemniej przestraszyłam się surowych zasad). Chociaż rodzina bardzo bogata, widać to było po zdjęciach no i po warunkach jakie proponują. No szkoda.

      Match #4 wydaje się być bardziej ludzki! :)

      Usuń
  7. Philly! Dawaj tu, mialybysmy do siebie 15min pociagiem, to jak nic :D
    + Dodaje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj z nimi rozmawiam na skype, także zobaczymy! :D

      Usuń
  8. 7 dzieci to faktycznie przesada :D ale skoro taki ruch na roomie to szybko znajdziesz perfect match:)

    OdpowiedzUsuń